3.02.2010

cartoon kegemaran anak anda.......

setiap kanak2 ada cartoon kegemaran.dulu ayern suka tgk elmo.melompong mulut bila tgk.dia tak jemu2 bila ayah pasang lagu elmo song pada laptop. ada juga beli 2 keping cd elmo.gemar dia bila ibu dan ayah tiru suara elmo.




tapi sejak dah jadi toddler ayern dah ader cartoon baru yg paling dia minat.


BACKKOM

entah apa la yg menarik cartoon kurang suara nih.pelik selalu budak2 suka cartoon ada nyanyi2 dan colorful.siap tak berkelip mata dan boleh je tinggal dia sesorang tgk backkom kita g toilet or masak.
alahai beruang putih.....

ini episod kegemaran dia.kemain lagi gelak dan dok sebot,
"IIEEYAII..IIEEYAAII " sambil tunjuk2 kat bear putih tuh (",)


dek kerana anak suka,ayah pulun la download,tapi kena tgk kat laptop.

nak elak dia tekan2 laptop,kena la letak jarak jauh mcm kat bawah,



selain backkom ayern suka juga tgk belalang.
paling suka part lagu belalang tu.

siap joget3 lagi :P
juga
jim jam and sunny

dan juga
sid the science kid



skrang nih payah kalau dia dah tgk astro ceria.
tukar chanel dia marah.
ayern...ayern....


6 comments:

CuppyCakeMommy said...

my mia suka kat cd brainy baby..heheh..i lom bagi lagi dia tgk tv kat astro..bagi dia setahun dulu baru ajar..hahah

Don & Nor said...

akak sekelluarga pun minat backkom ni.. best klu layan...klakolaaa..
klu kat korea ni ada rncgn dia ptg2. backkom in korea = beruang

Mummy said...

salam semua..
my baby suka sgt tgk barney, dan jim jam n sunny..sebab ada lagu kot..yg upin ipin pun dia suka sebab kembar tu comel...kalo nak wat keje ker nak solat ker..kalo takder sesaper katu mah leh lar pasangkan CD dan dia dok berjoget ler depan TV tuh...

Marsha~ said...

backkom tu saye pun sukeeeeeeeeeeeeeeeee... ngueheheheh

HaReSuE said...

anak sue skrang nie suka betul tgk upin ipin - geng pengembaraan.. Ya Allah, sue mmg nak naik muntah sbb hari2 kena tgk citer kartun tu.. Asal balik dari umah pengasuh, mesti dia amik dvd upin ipin tu, suh bukak.. biler tak nak bukak, dia bikin meraung satu umah.. abis nak buat camno.. layankan jerlah..

Elyn said...

wafiq tak suke tgk kartun..... die prefer tgk cite budak2 mcm belalang ngan GBS. hehehe

 
Copyright © ZuLfAqAr RaYyAn a.k.a AYERN. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh