2.28.2010

off topic---macamana ibu saya terjebak dgn blog

ermm...sebenarnya aku tgh stress...so aku amik peluang buat n3 yg maybe dapat mengejukkan hati. (",).
blog?dulu aku tak fikir pon nak buat blog.baca blog pun memula malas.tapi sebab rajin baca dan soka bebenar dgn blog hini .........aku selalu baca.dari belum kawen.........sampai dah preggykan zulfaqar rayyan......tapi aku lebih menjadi kepada silent reader.baca sajo.tanpa tinggalkan komen...........tetapi...pada suatu hari...hihi...aku leh comment kat blog
http://diaryizzara.blogspot.com...
entah rasa nak tegur je empunya blog.....nak2 terperasan bday mommy qila nih mampir2 dgn bday haku..auuw...malu je memula..hihi.sebab aku bukan jenis mudah nak showoff..hihi.yerla tahap keyakinan haku kureng kot :P

dalam masa yg sama,en azizul,selalu juga tgk aku buka blog http://diaryizzara.blogspot.com/ dan dia menumpang sekaki baca.

then dia buat request, boleh tak buat blog utk anak dia?...aku malas memula...last2...terjebak juga....dan bermula lah dunia blogging ibu zulfaqar rayyan nih.sehari nan hari,aku berani laks g gatal2 komen dan cari blog org yg ada nama nak sama dgn anak haku.:P..kadang2 rasa malu tau..hihi...tapi byk ilmu bila baca blog mak2 dan anak2 ni...
erm....nak2 ramai laks org tempat keje aku pon buat blog.
tapi.....skrang nih kekangan keja buat aku takdan nak tgal komen.aku lebih baca je.sebab tahun baru nih aku bz.

2 comments:

ct anie said...

yer...kita sam2 bz...hehehe
apa pon...semoga terus berblog!!!

Marsha~ said...

aduhaiiii... terharunye... huhuhu..

 
Copyright © ZuLfAqAr RaYyAn a.k.a AYERN. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh