7.19.2009

seminggu...yang pasti terasa panjang............



saya akan berkursus induksi mulai esok sehingga rabu mgu depan...
ini adalah kali 1'st saya berpisah dengan bb rayyan....sejak dia lahir kedonia fana ini....
setiap malam saya pasti tido bersama si bolat tenit saya hini
....saya adelah ....sangat sedih................


ayah jaga bb rayyan elok2 tau...ini adelah peluang ayah nak tunjuk kat ibu ayah terer jaga
bb rayyan...maybe akan penat sikit...
tapi percayala..berbaloi sebab tuh zuriat kita

akhirannya..........



ibu gonna MISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS u dgn sejuta22222 kali..
take care ur self myd dear prince

p/s:-ibu takkan counting...sebab lagi counting day lagi ibu merana....

5 comments:

3740Journal said...

setakat ni my bby tak pernah tak tidur dgn i sejak lahir. huhu.. if kene pi kursus ker macam u..tak tau aa mcm mane rase..:P

Selly Buke said...

ibu rayyan... akak tau camner rasanya... huhu... sabar k.. kira orait la la nie dah jadi seminggu jer.. kalau dulu almost 3 wks.. huwaaaaaaa!!

kak kham said...

akak 1st time terpaksa tinggalkn iman ms tu dia dah sthn lbh. tiap2 ari akak nangis..huhu..mmg kememeh sungguh diriku ini.

MAWAR KECIL said...

Hahahahah...selamat mencuba berjauhan dgn anak....

Kherun said...

tak pe.. tak pe.. demi masa depan anakanda juge

 
Copyright © ZuLfAqAr RaYyAn a.k.a AYERN. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh