6.16.2009

9 bulan.........

jika ada orang mengandung semasa tarikh bb rayyan dah dilahirkan....sure tgh sarat dan dah bersalin pon mungkin....9 bulan...satu masa yang pernuh bermakna....

Xcually ibu niat nak celeb hari ayah..mmg next week..tapi maybe ayah bb rayyan outstation so celeb awal....masa beli kek tuh....budak kodai tuh tanyer..nak brapa lilin kak????aku kata....bg la 9...kira celeb 9 months old bb rayyan sekali...:P..

saje gatei....

inilah ropanyer



ayah dan bb rayyan...
"sila abaikan keseksian ayah bb rayyan erk...."

masa tengok lilin dan tiup dgn ayah nyer punyer la teruja!


...bila nak potong kek.................











mengamok sakan!

mcmana nak potong kek 1'st bday nih????



bila ibu bawak lari kek dia mengamok...rupanyer....





lapar..............nak kek.!.nak kek!


pada 14hb june 2009 genap bb rayyan 9 bulan....

berikut pencapaian bb rayyan....


  • asal ayah dia makan...nak saje...tak kirala dia baru makan bubur atau tidak..gamaknyer muka ayah dia makan menimbulkan nafsu selera kot?
  • kalau makan bb bites...telekat kat lidah..dia mengamok..dia tak pandai mengigit sgt lagi...mana taknyer sekali tumbuh gigi 5 btg...tak sempat nak pilot test....heheheh
  • kalau ibu panggil ayah dia akan panggil juga..tapi dgn bahasa nyer...hehehe
  • sangat lasak mengXplore satu rumah
  • sudah pandai menangis bila hantar kepada BS
  • sangat pandai marah kalau orang ambil mainan dia...
  • suka tgk iklan tomtombak,suka dengar lagu coba faizal tahir...nak2 masa opah tgk siri MATAHARI
  • pantang kalau ibu dia hilang atau dok lalu lalang depan dia tapi tak hambik..menangis..."aduh macamana nak g induksi nih :("
sekian.....

HEPI 9 month!

7 comments:

su said...

dah besar dah bujang awak ni...

mama ilham said...

pada 14 jun itu jualah umurku telah meningkat ke 29 tahun. tahun depan dah 30....lame dah idup rupenye.

azzamoro said...

kejap jek dah besar kan?

ratna said...

salam kenalan.. cerdik bb rayyan ni..

Elyn said...

rayyan... lj je dh 9 mnth!!!

Marsha~ said...

hehehe.. sama mcm Qila, suka lagu CUBA sbb mak dia hari2 ngadap cite matahari... asal iklan bila kuar lagu tu mesti pungkok bergoyang...

Don & Nor said...

rocky...akak minta izin masukkan link rocky dlm blog akak yer.hehe...

 
Copyright © ZuLfAqAr RaYyAn a.k.a AYERN. All rights reserved.
Blogger template created by Templates Block | Start My Salary
Designed by Santhosh